Наукова періодика України | Економічні інновації | ||
Окландер Т. О. Моделі сегментування ринку на основі психографічних ознак / Т. О. Окландер // Економічні інновації. - 2013. - Вип. 54. - С. 216-222. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecinn_2013_54_27 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Окландер Т. О. Моделі сегментування ринку на основі психографічних ознак / Т. О. Окландер // Економічні інновації. - 2013. - Вип. 54. - С. 216-222. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecinn_2013_54_27.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |