Наукова періодика України Економічні інновації


Окландер Т. О. 
Моделі сегментування ринку на основі психографічних ознак / Т. О. Окландер // Економічні інновації. - 2013. - Вип. 54. - С. 216-222. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecinn_2013_54_27
  Повний текст PDF - 237.655 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Окландер Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Окландер Т. О. Моделі сегментування ринку на основі психографічних ознак / Т. О. Окландер // Економічні інновації. - 2013. - Вип. 54. - С. 216-222. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecinn_2013_54_27.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Окландер Тетяна Олегівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського