Наукова періодика України Економіка харчової промисловості


Фомішина В. М. 
Визначення рівня адаптації комунікативної складової комплексу маркетингу виноробного підприємства (на прикладі ПрАТ "Князя Трубецького") / В. М. Фомішина, Н. Є. Федорова // Економіка харчової промисловості. - 2018. - Т. 10, Вип. 3. - С. 48-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/echp_2018_10_3_8
  Повний текст PDF - 291.51 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Фомішина В.
  • Федорова Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Фомішина В. М. Визначення рівня адаптації комунікативної складової комплексу маркетингу виноробного підприємства (на прикладі ПрАТ "Князя Трубецького") / В. М. Фомішина, Н. Є. Федорова // Економіка харчової промисловості. - 2018. - Т. 10, Вип. 3. - С. 48-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/echp_2018_10_3_8.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Фомішина Віра Миколаївна (економічні науки)
  • Федорова Наталя Євгенівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     

       Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського