Наукова періодика України | Економіка харчової промисловості | ||
Фомішина В. М. Визначення рівня адаптації комунікативної складової комплексу маркетингу виноробного підприємства (на прикладі ПрАТ "Князя Трубецького") / В. М. Фомішина, Н. Є. Федорова // Економіка харчової промисловості. - 2018. - Т. 10, Вип. 3. - С. 48-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/echp_2018_10_3_8 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Фомішина В. М. Визначення рівня адаптації комунікативної складової комплексу маркетингу виноробного підприємства (на прикладі ПрАТ "Князя Трубецького") / В. М. Фомішина, Н. Є. Федорова // Економіка харчової промисловості. - 2018. - Т. 10, Вип. 3. - С. 48-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/echp_2018_10_3_8.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |