Наукова періодика України Економіка харчової промисловості


Лагодієнко В. В. 
Маркетингова стратегія виведення на ринок інноваційного продукту / В. В. Лагодієнко, О. М. Голодонюк, В. В. Мільчева // Економіка харчової промисловості. - 2018. - Т. 10, Вип. 2. - С. 40-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/echp_2018_10_2_6
  Повний текст PDF - 696.234 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Лагодієнко В.
  • Голодонюк О.
  • Мільчева В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Лагодієнко В. В. Маркетингова стратегія виведення на ринок інноваційного продукту / В. В. Лагодієнко, О. М. Голодонюк, В. В. Мільчева // Економіка харчової промисловості. - 2018. - Т. 10, Вип. 2. - С. 40-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/echp_2018_10_2_6.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Лагодієнко Володимир Вікторович (економічні науки)
  • Лагодієнко Віктор Володимирович (економічні науки)
  • Голодонюк Ольга Михайлівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського