Наукова періодика України | Економіка харчової промисловості | ||
Лагодієнко В. В. Маркетингова стратегія виведення на ринок інноваційного продукту / В. В. Лагодієнко, О. М. Голодонюк, В. В. Мільчева // Економіка харчової промисловості. - 2018. - Т. 10, Вип. 2. - С. 40-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/echp_2018_10_2_6 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Лагодієнко В. В. Маркетингова стратегія виведення на ринок інноваційного продукту / В. В. Лагодієнко, О. М. Голодонюк, В. В. Мільчева // Економіка харчової промисловості. - 2018. - Т. 10, Вип. 2. - С. 40-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/echp_2018_10_2_6.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |