Наукова періодика України | Економіка харчової промисловості | ||
Павлова І. О. Теоретичні засади брендингу сільських територій Південного регіону / І. О. Павлова // Економіка харчової промисловості. - 2018. - Т. 10, Вип. 1. - С. 64-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/echp_2018_10_1_9 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Павлова І. О. Теоретичні засади брендингу сільських територій Південного регіону / І. О. Павлова // Економіка харчової промисловості. - 2018. - Т. 10, Вип. 1. - С. 64-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/echp_2018_10_1_9.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |