Наукова періодика України | Економіка харчової промисловості | ||
Голодонюк О. М. Маркетингові аспекти розвитку вітчизняного коньячного виробництва в умовах кризи / О. М. Голодонюк, В. О. Бузинський // Економіка харчової промисловості. - 2017. - Т. 9, Вип. 3. - С. 16–23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/echp_2017_9_3_4 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Голодонюк О. М. Маркетингові аспекти розвитку вітчизняного коньячного виробництва в умовах кризи / О. М. Голодонюк, В. О. Бузинський // Економіка харчової промисловості. - 2017. - Т. 9, Вип. 3. - С. 16–23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/echp_2017_9_3_4.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |