Наукова періодика України | Економіка харчової промисловості | ||
Кордзая Н. Р. Twitter як елемент інтернет-маркетингу / Н. Р. Кордзая // Економіка харчової промисловості. - 2016. - Т. 8, Вип. 1. - С. 40–44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/echp_2016_8_1_7 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кордзая Н. Р. Twitter як елемент інтернет-маркетингу / Н. Р. Кордзая // Економіка харчової промисловості. - 2016. - Т. 8, Вип. 1. - С. 40–44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/echp_2016_8_1_7. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |