Наукова періодика України Економіка харчової промисловості


Кордзая Н. Р. 
Twitter як елемент інтернет-маркетингу / Н. Р. Кордзая // Економіка харчової промисловості. - 2016. - Т. 8, Вип. 1. - С. 40–44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/echp_2016_8_1_7
  Повний текст PDF - 295.192 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кордзая Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кордзая Н. Р. Twitter як елемент інтернет-маркетингу / Н. Р. Кордзая // Економіка харчової промисловості. - 2016. - Т. 8, Вип. 1. - С. 40–44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/echp_2016_8_1_7.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського