Наукова періодика України | Економіка харчової промисловості | ||
Мізерака М. Ю. Розрахунок вартості рекламної кампанії із використанням нечіткого методу групового урахування аргументів (НМГУА) / М. Ю. Мізерака // Економіка харчової промисловості. - 2012. - № 2. - С. 57-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/echp_2012_2_15 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мізерака М. Ю. Розрахунок вартості рекламної кампанії із використанням нечіткого методу групового урахування аргументів (НМГУА) / М. Ю. Мізерака // Економіка харчової промисловості. - 2012. - № 2. - С. 57-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/echp_2012_2_15. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |