Наукова періодика України Економіка харчової промисловості


Мізерака М. Ю. 
Розрахунок вартості рекламної кампанії із використанням нечіткого методу групового урахування аргументів (НМГУА) / М. Ю. Мізерака // Економіка харчової промисловості. - 2012. - № 2. - С. 57-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/echp_2012_2_15
  Повний текст PDF - 315.897 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мізерака М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мізерака М. Ю. Розрахунок вартості рекламної кампанії із використанням нечіткого методу групового урахування аргументів (НМГУА) / М. Ю. Мізерака // Економіка харчової промисловості. - 2012. - № 2. - С. 57-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/echp_2012_2_15.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського