Наукова періодика України Економіка харчової промисловості


Лазуткіна А. В. 
Місце мерчандайзингу в системі ATL/BTL класифікації маркетингових комунікацій / А. В. Лазуткіна // Економіка харчової промисловості. - 2011. - № 1. - С. 56-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/echp_2011_1_13
  Повний текст PDF - 361.671 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Лазуткіна А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Лазуткіна А. В. Місце мерчандайзингу в системі ATL/BTL класифікації маркетингових комунікацій / А. В. Лазуткіна // Економіка харчової промисловості. - 2011. - № 1. - С. 56-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/echp_2011_1_13.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Лазуткіна Альона В'ячеславівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського