Наукова періодика України | Економіка харчової промисловості | ||
Звягінцева О. Б. Роль управління якістю товару в маркетинговій діяльності підприємства / О. Б. Звягінцева // Економіка харчової промисловості. - 2009. - № 1. - С. 27-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/echp_2009_1_9 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Звягінцева О. Б. Роль управління якістю товару в маркетинговій діяльності підприємства / О. Б. Звягінцева // Економіка харчової промисловості. - 2009. - № 1. - С. 27-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/echp_2009_1_9.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |