Наукова періодика України Економічний часопис Волинського національного університету імені Лесі Українки


Лялюк А. 
Маркетингові підходи до підвищення конкурентоспроможності випускників ВНЗ на регіональному ринку праці / А. Лялюк // Економічний часопис Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. - 2015. - № 2. - С. 50-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/echcenu_2015_2_11
  Повний текст PDF - 431.398 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Лялюк А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Лялюк А. Маркетингові підходи до підвищення конкурентоспроможності випускників ВНЗ на регіональному ринку праці / А. Лялюк // Економічний часопис Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. - 2015. - № 2. - С. 50-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/echcenu_2015_2_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Лялюк Алла Миколаївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського