Наукова періодика України | Економічний форум | ||
Матвійчук Л. Ю. Шляхи підвищення якості системи надання послуг call-центрами / Л. Ю. Матвійчук // Економічний форум. - 2019. - № 4. - С. 36-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfor_2019_4_8 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Матвійчук Л. Ю. Шляхи підвищення якості системи надання послуг call-центрами / Л. Ю. Матвійчук // Економічний форум. - 2019. - № 4. - С. 36-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfor_2019_4_8.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |