Вардеванян В. А. 
Муніципальні студентські центри рекламних та PR-послуг як ефективний інструмент маркетингових комунікацій / В. А. Вардеванян, О. О. Грушко // Економічний форум. - 2016. - № 1. - С. 124-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfor_2016_1_20
  Повний текст PDF - 683.139 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Вардеванян В.
  • Грушко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Вардеванян В. А. Муніципальні студентські центри рекламних та PR-послуг як ефективний інструмент маркетингових комунікацій / В. А. Вардеванян, О. О. Грушко // Економічний форум. - 2016. - № 1. - С. 124-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfor_2016_1_20.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського