Наукова періодика України Економічний форум


Замлинська О. В. 
Маркетингові дослідження як інструмент вибору стратегічного напряму розвитку промислових підприємств / О. В. Замлинська // Економічний форум. - 2015. - № 4. - С. 241-251. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfor_2015_4_40
  Повний текст PDF - 382.705 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Замлинська О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Замлинська О. В. Маркетингові дослідження як інструмент вибору стратегічного напряму розвитку промислових підприємств / О. В. Замлинська // Економічний форум. - 2015. - № 4. - С. 241-251. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfor_2015_4_40.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Замлинська Ольга Володимирівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського