Наукова періодика України | Економічний форум | ||
Єрмаченко В. Є. Брендинг як елемент стратегії туристичного розвитку міста Харкова / В. Є. Єрмаченко, Н. А. Дехтяр // Економічний форум. - 2015. - № 3. - С. 155-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfor_2015_3_23 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Єрмаченко В. Є. Брендинг як елемент стратегії туристичного розвитку міста Харкова / В. Є. Єрмаченко, Н. А. Дехтяр // Економічний форум. - 2015. - № 3. - С. 155-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfor_2015_3_23.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |