Наукова періодика України Економічний форум


Єрмаченко В. Є. 
Брендинг як елемент стратегії туристичного розвитку міста Харкова / В. Є. Єрмаченко, Н. А. Дехтяр // Економічний форум. - 2015. - № 3. - С. 155-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfor_2015_3_23
  Повний текст PDF - 667.057 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Єрмаченко В.
  • Дехтяр Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Єрмаченко В. Є. Брендинг як елемент стратегії туристичного розвитку міста Харкова / В. Є. Єрмаченко, Н. А. Дехтяр // Економічний форум. - 2015. - № 3. - С. 155-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfor_2015_3_23.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Дехтяр Надія Анатоліївна (економічні науки)
  • Дехтяр Надія Анатоліївна (1964–) (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського