![]() | Наукова періодика України | ![]() | Економічний форум |
Соломянюк Н. М. Фандрайзинг як технологія реалізації соціального плану маркетингу / Н. М. Соломянюк // Економічний форум. - 2014. - № 3. - С. 195-202. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfor_2014_3_31 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Соломянюк Н. М. Фандрайзинг як технологія реалізації соціального плану маркетингу / Н. М. Соломянюк // Економічний форум. - 2014. - № 3. - С. 195-202. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfor_2014_3_31.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |