Наукова періодика України | Економічний форум | ||
Соломянюк Н. М. Фандрайзинг як технологія реалізації соціального плану маркетингу / Н. М. Соломянюк // Економічний форум. - 2014. - № 3. - С. 195-202. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfor_2014_3_31 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Соломянюк Н. М. Фандрайзинг як технологія реалізації соціального плану маркетингу / Н. М. Соломянюк // Економічний форум. - 2014. - № 3. - С. 195-202. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfor_2014_3_31.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |