Наукова періодика України | Економіка. Фінанси. Право | ||
Ільєнко О. В. Usage of social media as an element of marketing strategy / О. В. Ільєнко, О. К. Катерна, Т. О. Ільєнко // Економіка. Фінанси. Право. - 2018. - № 9(2). - С. 25-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfipr_2018_9%282%29__8 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ільєнко О. В. Usage of social media as an element of marketing strategy / О. В. Ільєнко, О. К. Катерна, Т. О. Ільєнко // Економіка. Фінанси. Право. - 2018. - № 9(2). - С. 25-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfipr_2018_9(2)__8.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |