Наукова періодика України Економіка. Фінанси. Право


Чебан А. С. 
Формування рекламної стратегії підприємства при виході на зовнішній ринок / А. С. Чебан, Т. В. Аверіхіна // Економіка. Фінанси. Право. - 2017. - № 7(1). - С. 4-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfipr_2017_7%281%29__3
  Повний текст PDF - 730.129 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Чебан А.
  • Аверіхіна Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Чебан А. С. Формування рекламної стратегії підприємства при виході на зовнішній ринок / А. С. Чебан, Т. В. Аверіхіна // Економіка. Фінанси. Право. - 2017. - № 7(1). - С. 4-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfipr_2017_7(1)__3.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Аверіхіна Тетяна Володимирівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського