Наукова періодика України | Економіка. Фінанси. Право | ||
Богачова А. В. Маркетингові дослідження оцінки задоволеності споживачів за допомогою мультиатрибутивної моделі Фішбейна / А. В. Богачова // Економіка. Фінанси. Право. - 2017. - № 11(1). - С. 49-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfipr_2017_11%281%29__12 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Богачова А. В. Маркетингові дослідження оцінки задоволеності споживачів за допомогою мультиатрибутивної моделі Фішбейна / А. В. Богачова // Економіка. Фінанси. Право. - 2017. - № 11(1). - С. 49-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfipr_2017_11(1)__12. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |