Наукова періодика України | Економіка. Фінанси. Право | ||
Аль-Абабнех Х. А. Вплив метода оцінки на кінцеве сприйняття результатів реклами / Х. А. Аль-Абабнех // Економіка. Фінанси. Право. - 2016. - № 4(1). - С. 12-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfipr_2016_4%281%29__5 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Аль-Абабнех Х. А. Вплив метода оцінки на кінцеве сприйняття результатів реклами / Х. А. Аль-Абабнех // Економіка. Фінанси. Право. - 2016. - № 4(1). - С. 12-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfipr_2016_4(1)__5. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |