Наукова періодика України | Економіка. Фінанси. Право | ||
Абдулхаіров А. З. Соціальні мережі як інструмент просування кримського туристського продукту та готельно-ресторанних послуг / А. З. Абдулхаіров // Економіка. Фінанси. Право. - 2013. - № 8. - С. 3-6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfipr_2013_8_3 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Абдулхаіров А. З. Соціальні мережі як інструмент просування кримського туристського продукту та готельно-ресторанних послуг / А. З. Абдулхаіров // Економіка. Фінанси. Право. - 2013. - № 8. - С. 3-6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfipr_2013_8_3. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |