Наукова періодика України Економіка та держава


Яцишина Л. К. 
Бренд-стратегії як інструмент управління конкурентоспроможністю торгово-розважальних центрів / Л. К. Яцишина // Економіка та держава. - 2019. - № 4. - С. 69-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2019_4_14
  Повний текст PDF - 212.722 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Яцишина Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Яцишина Л. К. Бренд-стратегії як інструмент управління конкурентоспроможністю торгово-розважальних центрів / Л. К. Яцишина // Економіка та держава. - 2019. - № 4. - С. 69-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2019_4_14.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Яцишина Лариса Карпівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського