Наукова періодика України | Економіка та держава | ||
Євсейцева О. С. Таргетинг — цілеспрямований вплив на споживача / О. С. Євсейцева, Д. Д. Меркулова // Економіка та держава. - 2019. - № 3. - С. 107-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2019_3_21 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Євсейцева О. С. Таргетинг — цілеспрямований вплив на споживача / О. С. Євсейцева, Д. Д. Меркулова // Економіка та держава. - 2019. - № 3. - С. 107-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2019_3_21.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |