Наукова періодика України Економіка та держава


Євсейцева О. С. 
Таргетинг — цілеспрямований вплив на споживача / О. С. Євсейцева, Д. Д. Меркулова // Економіка та держава. - 2019. - № 3. - С. 107-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2019_3_21
  Повний текст PDF - 926.147 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Євсейцева О.
  • Меркулова Д.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Євсейцева О. С. Таргетинг — цілеспрямований вплив на споживача / О. С. Євсейцева, Д. Д. Меркулова // Економіка та держава. - 2019. - № 3. - С. 107-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2019_3_21.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Євсейцева Олена Сергіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського