Наукова періодика України Економіка та держава


Романчук Л. Д. 
Методичний базис оцінки ефективності маркетингової комунікаційної стратегії курортно-рекреаційного підприємства / Л. Д. Романчук // Економіка та держава. - 2018. - № 8. - С. 119-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2018_8_27
  Повний текст PDF - 582.487 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Романчук Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Романчук Л. Д. Методичний базис оцінки ефективності маркетингової комунікаційної стратегії курортно-рекреаційного підприємства / Л. Д. Романчук // Економіка та держава. - 2018. - № 8. - С. 119-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2018_8_27.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Романчук Людмила Дмитрівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського