Наукова періодика України | Економіка та держава | ||
Євтушенко О. В. Аналіз психологічного впливу реклами на споживачів туристичного продукту / О. В. Євтушенко // Економіка та держава. - 2015. - № 9. - С. 55-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2015_9_14 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Євтушенко О. В. Аналіз психологічного впливу реклами на споживачів туристичного продукту / О. В. Євтушенко // Економіка та держава. - 2015. - № 9. - С. 55-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2015_9_14.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |