Наукова періодика України Економіка та держава


Стегура Е. С. 
Роль та методи маркетингових досліджень у роздрібній торгівлі / Е. С. Стегура, М. Г. Рега // Економіка та держава. - 2015. - № 5. - С. 107-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2015_5_25
  Повний текст PDF - 117.118 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Стегура Е.
  • Рега М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Стегура Е. С. Роль та методи маркетингових досліджень у роздрібній торгівлі / Е. С. Стегура, М. Г. Рега // Економіка та держава. - 2015. - № 5. - С. 107-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2015_5_25.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Рега Марина Георгіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського