Наукова періодика України | Економіка та держава | ||
Гурджиян К. В. Інструменти формування лояльності споживачів туристичними операторами України / К. В. Гурджиян // Економіка та держава. - 2015. - № 5. - С. 71-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2015_5_17 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гурджиян К. В. Інструменти формування лояльності споживачів туристичними операторами України / К. В. Гурджиян // Економіка та держава. - 2015. - № 5. - С. 71-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2015_5_17.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |