Наукова періодика України | Економіка та держава | ||
Могилевская О. Ю. Внутренний маркетинг — эффективная составляющая маркетинговой системы управления промышленным предприятием в стратегии инновационного развития / О. Ю. Могилевская // Економіка та держава. - 2015. - № 4. - С. 82-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2015_4_20 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Могилевская О. Ю. Внутренний маркетинг — эффективная составляющая маркетинговой системы управления промышленным предприятием в стратегии инновационного развития / О. Ю. Могилевская // Економіка та держава. - 2015. - № 4. - С. 82-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2015_4_20. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |