Наукова періодика України Економіка та держава


Могилевская О. Ю. 
Внутренний маркетинг — эффективная составляющая маркетинговой системы управления промышленным предприятием в стратегии инновационного развития / О. Ю. Могилевская // Економіка та держава. - 2015. - № 4. - С. 82-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2015_4_20
  Повний текст PDF - 142.153 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Могилевская О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Могилевская О. Ю. Внутренний маркетинг — эффективная составляющая маркетинговой системы управления промышленным предприятием в стратегии инновационного развития / О. Ю. Могилевская // Економіка та держава. - 2015. - № 4. - С. 82-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2015_4_20.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського