Наукова періодика України | Економіка та держава | ||
Кіслов Д. В. Інформаційний лобізм як вид державних маркетингових комунікацій / Д. В. Кіслов // Економіка та держава. - 2014. - № 4. - С. 125-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2014_4_28 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кіслов Д. В. Інформаційний лобізм як вид державних маркетингових комунікацій / Д. В. Кіслов // Економіка та держава. - 2014. - № 4. - С. 125-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2014_4_28.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |