Наукова періодика України | Економіка та держава | ||
Леськів С. Р. Етимологія поняття "внутрішній маркетинг" та взаємозв'язок із зовнішнім маркетингом підприємства / С. Р. Леськів, О. Ю. Бочко // Економіка та держава. - 2014. - № 11. - С. 94-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2014_11_22 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Леськів С. Р. Етимологія поняття "внутрішній маркетинг" та взаємозв'язок із зовнішнім маркетингом підприємства / С. Р. Леськів, О. Ю. Бочко // Економіка та держава. - 2014. - № 11. - С. 94-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2014_11_22.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |