Наукова періодика України Економіка та держава


Леськів С. Р. 
Етимологія поняття "внутрішній маркетинг" та взаємозв'язок із зовнішнім маркетингом підприємства / С. Р. Леськів, О. Ю. Бочко // Економіка та держава. - 2014. - № 11. - С. 94-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2014_11_22
  Повний текст PDF - 234.971 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Леськів С.
  • Бочко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Леськів С. Р. Етимологія поняття "внутрішній маркетинг" та взаємозв'язок із зовнішнім маркетингом підприємства / С. Р. Леськів, О. Ю. Бочко // Економіка та держава. - 2014. - № 11. - С. 94-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2014_11_22.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Бочко Олена Юріївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського