Наукова періодика України | Економіка та держава | ||
Антонюк О. В. Сучасний стан стратегії просування бренда держави в Україні / О. В. Антонюк // Економіка та держава. - 2011. - № 8. - С. 64-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2011_8_20 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Антонюк О. В. Сучасний стан стратегії просування бренда держави в Україні / О. В. Антонюк // Економіка та держава. - 2011. - № 8. - С. 64-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2011_8_20.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |