Наукова періодика України | Економіка та держава | ||
Ковшова І. О. Формування процесу маркетингових досліджень на підприємстві / І. О. Ковшова, І. А. Гриджук // Економіка та держава. - 2011. - № 2. - С. 62-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2011_2_16 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ковшова І. О. Формування процесу маркетингових досліджень на підприємстві / І. О. Ковшова, І. А. Гриджук // Економіка та держава. - 2011. - № 2. - С. 62-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2011_2_16.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |