Наукова періодика України | Економіка та держава | ||
Погодаєв С. Є. Особливості векторної теорії об’єднаного маркетингу товарів, робіт і послуг / С. Є. Погодаєв // Економіка та держава. - 2010. - № 9. - С. 53-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2010_9_18 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Погодаєв С. Є. Особливості векторної теорії об’єднаного маркетингу товарів, робіт і послуг / С. Є. Погодаєв // Економіка та держава. - 2010. - № 9. - С. 53-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2010_9_18.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |