Наукова періодика України Економіка та держава


Погодаєв С. Є. 
Особливості векторної теорії об’єднаного маркетингу товарів, робіт і послуг / С. Є. Погодаєв // Економіка та держава. - 2010. - № 9. - С. 53-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2010_9_18
  Повний текст PDF - 158.031 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Погодаєв С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Погодаєв С. Є. Особливості векторної теорії об’єднаного маркетингу товарів, робіт і послуг / С. Є. Погодаєв // Економіка та держава. - 2010. - № 9. - С. 53-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2010_9_18.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Погодаєв Сергій Євгенович ()
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського