Наукова періодика України | Економіка та держава | ||
Ахмедова А. М. Маркетинг услуг: сущность, определяющие факторы и специфические особенности / А. М. Ахмедова // Економіка та держава. - 2010. - № 6. - С. 34-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2010_6_12 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ахмедова А. М. Маркетинг услуг: сущность, определяющие факторы и специфические особенности / А. М. Ахмедова // Економіка та держава. - 2010. - № 6. - С. 34-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2010_6_12. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |