Наукова періодика України Економіка та держава


Химич І. Г. 
Імідж як важливий показник діяльності підприємства у сучасних умовах розвитку корпоративної культури / І. Г. Химич // Економіка та держава. - 2009. - № 9. - С. 59-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2009_9_20
  Повний текст PDF - 216.895 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Химич І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Химич І. Г. Імідж як важливий показник діяльності підприємства у сучасних умовах розвитку корпоративної культури / І. Г. Химич // Економіка та держава. - 2009. - № 9. - С. 59-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2009_9_20.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Химич Ірина Григорівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського