Наукова періодика України | Економіка та держава | ||
Химич І. Г. Імідж як важливий показник діяльності підприємства у сучасних умовах розвитку корпоративної культури / І. Г. Химич // Економіка та держава. - 2009. - № 9. - С. 59-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2009_9_20 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Химич І. Г. Імідж як важливий показник діяльності підприємства у сучасних умовах розвитку корпоративної культури / І. Г. Химич // Економіка та держава. - 2009. - № 9. - С. 59-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2009_9_20.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |