Наукова періодика України | Економіка та держава | ||
Федорченко А. В. Маркетингові інформаційні потоки та напрямки оптимізації прийняття управлінських рішень / А. В. Федорченко, А. Л. Лапшин // Економіка та держава. - 2009. - № 7. - С. 14-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2009_7_6 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Федорченко А. В. Маркетингові інформаційні потоки та напрямки оптимізації прийняття управлінських рішень / А. В. Федорченко, А. Л. Лапшин // Економіка та держава. - 2009. - № 7. - С. 14-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2009_7_6.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |