Наукова періодика України | Economic annals-XXI | ||
Šugrová M. Impact of the product quality on consumer satisfaction and corporate brand / M. Šugrová, P. Šedík, A. Kubelaková, V. Svetlíková // Economic annals-XXI. - 2017. - № 165. - С. 133-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2017_165_28 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Šugrová M. Impact of the product quality on consumer satisfaction and corporate brand / M. Šugrová, P. Šedík, A. Kubelaková, V. Svetlíková // Economic annals-XXI. - 2017. - № 165. - С. 133-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2017_165_28. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |