Наукова періодика України Economic annals-XXI


Суворова І. М. 
Концептуальні підходи до організації маркетингової діяльності авіатранспортних підприємств / І. М. Суворова, А. В. Непоп // Економічний часопис-ХХІ. - 2015. - № 3-4(2). - С. 55-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2015_3-4%282%29__14
  Повний текст PDF - 267.499 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Суворова І.
  • Непоп А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Суворова І. М. Концептуальні підходи до організації маркетингової діяльності авіатранспортних підприємств / І. М. Суворова, А. В. Непоп // Економічний часопис-ХХІ. - 2015. - № 3-4(2). - С. 55-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2015_3-4(2)__14.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Суворова Ірина Миколаївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського