Наукова періодика України Economic annals-XXI


Dubovyk T. 
Internet-marketing communications of trade companies based on consumer typology / T. Dubovyk, V. Ortynska // Економічний часопис-ХХІ. - 2015. - № 155. - С. 91-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2015_155_21
  Повний текст PDF - 503.763 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Dubovyk T.
  • Ortynska V.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Dubovyk T. Internet-marketing communications of trade companies based on consumer typology / T. Dubovyk, V. Ortynska // Економічний часопис-ХХІ. - 2015. - № 155. - С. 91-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2015_155_21.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Дубовик Тетяна Віталіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського