Наукова періодика України Economic annals-XXI


Длігач А. О. 
Системно-рефлексивне стратегічне маркетингове управління промисловим підприємством / А. О. Длігач // Економiчний часопис-XXI. - 2014. - № 1-2(2). - С. 44-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2014_1-2%282%29__12
Розроблено методологічні засади формування системно-рефлексивного маркетингу (СРМ) та концепцію системно-рефлексивного стратегічного маркетингового управління (СРСМУ) підприємницькою діяльністю в умовах трансформації ринкового середовища. Досліджено функціонування управлінського механізму стратегічного маркетингового управління як способу реалізації економічних інтересів українських суб'єктів підприємництва за умов глобалізованого ринкового середовища. Вдосконалено типологізацію маркетингових стратегій підприємств у СРСМУ на основі виділення їх ключових детермінант: типу базового ринку з урахуванням його інтегрованості в глобальне ринкове середовище, типу стратегічних намірів і бачення підприємства, специфіки системи управління підприємством, ресурсного потенціалу підприємства, конкурентної позиції. Систематизовано управлінські рішення щодо стратегічних альтернатив підприємства і стратегій зростання. Розроблено процедуру формування стратегії розвитку підприємства з позиції рефлексивного маркетингового управлінця. Розроблено інтегровану систему модель СРСМУ підприємницькою діяльністю, яка узагальнює етапи розвитку управлінських систем та дозволяє підвищувати ефективність ринкової діяльності за рахунок розширення об'єкта управління та задоволення інтересів стейкхолдерів. Запропоновано трициклічну модель впровадження СРМ в діяльність українських підприємств і інтегровану маркетингову стратегію, що поєднує стратегічні рішення з визначення базових ринків, стратегічних намірів та товарно-ринкової стратегії, спрямовані на посилення ринкових позицій українських промислових підприємств за умов глобалізованості ринкового середовища.
  Повний текст PDF - 1.78 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Длігач А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Длігач А. О. Системно-рефлексивне стратегічне маркетингове управління промисловим підприємством / А. О. Длігач // Економiчний часопис-XXI. - 2014. - № 1-2(2). - С. 44-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2014_1-2(2)__12.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Длігач Андрій Олександрович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського