Наукова періодика України | Economic annals-XXI | ||
Соломянюк Н. М. Сучасні тенденції формування бюджету маркетингу на українських підприємствах / Н. М. Соломянюк // Економiчний часопис-XXI. - 2013. - № 7-8(1). - С. 87-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2013_7-8%281%29__24 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Соломянюк Н. М. Сучасні тенденції формування бюджету маркетингу на українських підприємствах / Н. М. Соломянюк // Економiчний часопис-XXI. - 2013. - № 7-8(1). - С. 87-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2013_7-8(1)__24.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |