Наукова періодика України Economic annals-XXI


Заремба В. П. 
Аналіз якості внутрішньої взаємодії в системі маркетингового управління підприємств / В. П. Заремба // Economic annals-XXI. - 2013. - № 3-4(2). - С. 46-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2013_3-4%282%29__15
  Повний текст PDF - 237.357 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Заремба В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Заремба В. П. Аналіз якості внутрішньої взаємодії в системі маркетингового управління підприємств / В. П. Заремба // Economic annals-XXI. - 2013. - № 3-4(2). - С. 46-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2013_3-4(2)__15.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Заремба Вячеслав Павлович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського