Наукова періодика України | Economic annals-XXI | ||
Благун І. С. Зовнішні фактори впливу на формування маркетингової стратегії інтернаціоналізації підприємств / І. С. Благун, П. Г. Ільчук // Економiчний часопис-XXI. - 2013. - № 11-12(1). - С. 46-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2013_11-12%281%29__13 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Благун І. С. Зовнішні фактори впливу на формування маркетингової стратегії інтернаціоналізації підприємств / І. С. Благун, П. Г. Ільчук // Економiчний часопис-XXI. - 2013. - № 11-12(1). - С. 46-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2013_11-12(1)__13.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |