Наукова періодика України Економічний аналіз


Монастирський Г. Л. 
Social Media Marketing як інструменту просування підприємств ? надавачів транспортних послуг / Г. Л. Монастирський, Л. Я. Турчин // Економічний аналіз. - 2018. - Т. 28, № 1. - С. 258-264. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2018_28%281%29__35
  Повний текст PDF - 735.945 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Монастирський Г.
  • Турчин Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Монастирський Г. Л. Social Media Marketing як інструменту просування підприємств ? надавачів транспортних послуг / Г. Л. Монастирський, Л. Я. Турчин // Економічний аналіз. - 2018. - Т. 28, № 1. - С. 258-264. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2018_28(1)__35.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Монастирський Григорій Леонардович (економічні науки)
  • Турчин Люба Ярославівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського