Наукова періодика України | Економічний аналіз | ||
Марчишин Н. Я. Формування та оцінювання комплексу інноваційного маркетингу на підприємстві / Н. Я. Марчишин // Економічний аналіз. - 2017. - Т. 27, № 4. - С. 230-238. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2017_27%284%29__31 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Марчишин Н. Я. Формування та оцінювання комплексу інноваційного маркетингу на підприємстві / Н. Я. Марчишин // Економічний аналіз. - 2017. - Т. 27, № 4. - С. 230-238. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2017_27(4)__31.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |