Наукова періодика України Економічний аналіз


Марчишин Н. Я. 
Формування та оцінювання комплексу інноваційного маркетингу на підприємстві / Н. Я. Марчишин // Економічний аналіз. - 2017. - Т. 27, № 4. - С. 230-238. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2017_27%284%29__31
  Повний текст PDF - 916.443 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Марчишин Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Марчишин Н. Я. Формування та оцінювання комплексу інноваційного маркетингу на підприємстві / Н. Я. Марчишин // Економічний аналіз. - 2017. - Т. 27, № 4. - С. 230-238. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2017_27(4)__31.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Марчишин Назар Ярославович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського