Наукова періодика України Економічний аналіз


Наумова Л. М. 
Стратегія та механізми просування товарів у системі маркетингу харчових підприємств / Л. М. Наумова, О. В. Наумова, М. О. Варгатюк // Економічний аналіз. - 2017. - Т. 27, № 3. - С. 254-260. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2017_27%283%29__34
  Повний текст PDF - 717.601 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Наумова Л.
  • Наумова О.
  • Варгатюк М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Наумова Л. М. Стратегія та механізми просування товарів у системі маркетингу харчових підприємств / Л. М. Наумова, О. В. Наумова, М. О. Варгатюк // Економічний аналіз. - 2017. - Т. 27, № 3. - С. 254-260. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2017_27(3)__34.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського