Наукова періодика України | Економічний аналіз | ||
Наумова Л. М. Стратегія та механізми просування товарів у системі маркетингу харчових підприємств / Л. М. Наумова, О. В. Наумова, М. О. Варгатюк // Економічний аналіз. - 2017. - Т. 27, № 3. - С. 254-260. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2017_27%283%29__34 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Наумова Л. М. Стратегія та механізми просування товарів у системі маркетингу харчових підприємств / Л. М. Наумова, О. В. Наумова, М. О. Варгатюк // Економічний аналіз. - 2017. - Т. 27, № 3. - С. 254-260. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2017_27(3)__34. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |