Наукова періодика України Економічний аналіз


Ханін О. Г. 
Метод x2- кластеризації в задачах маркетингу / О. Г. Ханін // Економічний аналіз. - 2016. - Т. 26, № 1. - С. 38-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2016_26%281%29__7
  Повний текст PDF - 741.128 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ханін О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ханін О. Г. Метод x2- кластеризації в задачах маркетингу / О. Г. Ханін // Економічний аналіз. - 2016. - Т. 26, № 1. - С. 38-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2016_26(1)__7.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського