Наукова періодика України | Економічний аналіз | ||
Ханін О. Г. Метод x2- кластеризації в задачах маркетингу / О. Г. Ханін // Економічний аналіз. - 2016. - Т. 26, № 1. - С. 38-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2016_26%281%29__7 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ханін О. Г. Метод x2- кластеризації в задачах маркетингу / О. Г. Ханін // Економічний аналіз. - 2016. - Т. 26, № 1. - С. 38-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2016_26(1)__7. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |