Наукова періодика України | Економічний аналіз | ||
Цетнар Л. О. Застосування інтегрованого підходу до маркетингових комунікацій підприємств - виробників спортивних товарів / Л. О. Цетнар // Економічний аналіз. - 2016. - Т. 25, № 2. - С. 139-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2016_25%282%29__19 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Цетнар Л. О. Застосування інтегрованого підходу до маркетингових комунікацій підприємств - виробників спортивних товарів / Л. О. Цетнар // Економічний аналіз. - 2016. - Т. 25, № 2. - С. 139-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2016_25(2)__19.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |