Наукова періодика України Економічний аналіз


Цетнар Л. О. 
Застосування інтегрованого підходу до маркетингових комунікацій підприємств - виробників спортивних товарів / Л. О. Цетнар // Економічний аналіз. - 2016. - Т. 25, № 2. - С. 139-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2016_25%282%29__19
  Повний текст PDF - 700.395 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Цетнар Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Цетнар Л. О. Застосування інтегрованого підходу до маркетингових комунікацій підприємств - виробників спортивних товарів / Л. О. Цетнар // Економічний аналіз. - 2016. - Т. 25, № 2. - С. 139-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2016_25(2)__19.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Цетнар Лариса Олегівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського