Наукова періодика України | Економічний аналіз | ||
Сапігура С. О. Контент-маркетинг: проблема нових методів приваблення клієнтів / С. О. Сапігура // Економічний аналіз. - 2015. - Т. 21, № 2. - С. 186-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2015_21%282%29__30 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Сапігура С. О. Контент-маркетинг: проблема нових методів приваблення клієнтів / С. О. Сапігура // Економічний аналіз. - 2015. - Т. 21, № 2. - С. 186-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2015_21(2)__30. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |