Наукова періодика України Економічний аналіз


Сапігура С. О. 
Контент-маркетинг: проблема нових методів приваблення клієнтів / С. О. Сапігура // Економічний аналіз. - 2015. - Т. 21, № 2. - С. 186-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2015_21%282%29__30
  Повний текст PDF - 714.859 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Сапігура С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Сапігура С. О. Контент-маркетинг: проблема нових методів приваблення клієнтів / С. О. Сапігура // Економічний аналіз. - 2015. - Т. 21, № 2. - С. 186-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2015_21(2)__30.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського