Наукова періодика України Економічний аналіз


Колотова Н. Б. 
Принципи маркетингу відносин інноваційних проектів машинобудівних підприємств / Н. Б. Колотова // Економічний аналіз. - 2015. - Т. 21, № 2. - С. 115-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2015_21%282%29__19
  Повний текст PDF - 720.711 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Колотова Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Колотова Н. Б. Принципи маркетингу відносин інноваційних проектів машинобудівних підприємств / Н. Б. Колотова // Економічний аналіз. - 2015. - Т. 21, № 2. - С. 115-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2015_21(2)__19.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського