Наукова періодика України | Економічний аналіз | ||
Колотова Н. Б. Принципи маркетингу відносин інноваційних проектів машинобудівних підприємств / Н. Б. Колотова // Економічний аналіз. - 2015. - Т. 21, № 2. - С. 115-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2015_21%282%29__19 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Колотова Н. Б. Принципи маркетингу відносин інноваційних проектів машинобудівних підприємств / Н. Б. Колотова // Економічний аналіз. - 2015. - Т. 21, № 2. - С. 115-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2015_21(2)__19. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |