Наукова періодика України | Економічний аналіз | ||
Ільєнко О. В. Роль міжнародного маркетингу в глобалізованій економіці при формуванні економічної безпеки / О. В. Ільєнко // Економічний аналіз. - 2013. - Т. 14, № 1. - С. 80-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2013_14%281%29__13 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ільєнко О. В. Роль міжнародного маркетингу в глобалізованій економіці при формуванні економічної безпеки / О. В. Ільєнко // Економічний аналіз. - 2013. - Т. 14, № 1. - С. 80-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2013_14(1)__13.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |